Інформаційна дошка » ЗОШ №2 ім.Ю.Федьковича м. Чернівці


Зарахування до складу учнів перших класів

Зарахування до складу  учнів перших класів

У к р а ї н а
Управління освіти Чернівецької міської ради
Чернівецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 2 ім. Ю. Федьковича
Чернівецької міської ради

58002, м. Чернівці, вул. Головна, 87 тел. 52-35-45; 52-36-49
E-mail cvznz-2@meta.ua Код ЄДРПОУ № 21431000


Н А К А З


03.06.2019р.
__14__


Про зарахування до складу
учнів перших класів




порядок закінчення навчального року

Про порядок закінчення навчального року та
проведення державної підсумкової атестації
в школі у 2018/2019 навчальному році



Педагогічна рада школи

     «Реалізація Концепції НУШ: успіхи й проблеми та шляхи їх подолання» - такою була тема педагогічної ради школи, засідання якої відбулося під час весняних канікул. Адже 1 вересня 2018 року наша школа, як і всі школи України, зустріла нових першокласників та їхніх батьків. Нова українська школа – це цікава, практикоорієнтована, безпечна і дружня до дитини школа. Батьки разом з учителями та адміністрацією школи мають спільну мету – щаслива й успішна дитина. Тому стосунки між цими 3-ма категоріями побудовані, насамперед, на співпраці, взаєморозумінні й бажанні разом йти до мети. Тому для батьків НУШ – відкрита, чесна і націлена на співпрацю. Класовод 1-А класу Фисюк Світлана Францівна провела з учителями школи ранкове коло: вчила педагогів вітатися так, як вітаються першокласники нової української школи, виконала з ними вправи з LEGO, об’єднала учасників педради в групи, з’ясувала, що знають вчителі школи про НУШ і що б хотіли дізнатися. Шкільний психолог Круглашова Наталі Валентинівна провела з педагогами практичну вправу «Краще один раз побачити, ніж 100 раз почути», підкреслила важливість звернення до першоджерел при отриманні інформації з різних Інтернет-сайтів. Заступник директора школи Стойка Тетяна Василівна у виступі «Нова українська школа – це освіта нових сенсів, дитиноцентризму і поваги до кожної людини» презентувала присутнім особливості нової української школи, її головну мету – компетентнісне навчання, формулу НУШ, її ключові компоненти та створені в 1-х класах осередки нового освітнього середовища, а також дала відповіді на запитання, які поставили педагоги, працюючи в групах за таблицею «Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався». Класовод 1-Б класу Руссу Тетяна Дмитрівна покроково проаналізувала хід реалізації Концепції НУШ педагогами нашої школи, зупинилась на успіхах і не обминула проблеми, з якими зіткнулись класоводи перших класів. Шляхи вирішення цих проблем знайшли відображення у прийнятому педагогічною радою школи рішенні. Класовод 1-В класу Шкраба Оксана Іванівна продовжила роботу в групах і запропонувала вчителям створити модель випускника початкової школи НУШ з пропозиціями вдосконалення якостей, вмінь, навичок, які розвиватимуть вчителі середньої та старшої школи. Спікери презентували колективно створені моделі. Також педагоги мали можливість заповнити «Щоденники вражень», у яких виклали свої враження та власне ставлення до нової української школи. Охочі ознайомили зі своїми дописами присутніх.
Отже, завдання педагогів нашої школи не лише навчити учнів здобувати знання, а також використовувати їх на практиці й опановувати навичками. Тобто школа має сформувати в учнів ядро знань, на яке накладатимуться уміння, як користуватися цими знаннями, цінності та навички.


Вимоги до проведення державної підсумкової атестації

Додаток до листа
Міністерства освіти і науки України
від 27.03.2019 № 1/9 - 196


Орієнтовні вимоги
до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців)
у системі загальної середньої освіти
у 2018/2019 навчальному році


Загальні положення

Державна підсумкова атестація (ДПА) в 2018/2019 навчальному році проводиться відповідно до Порядку проведення державної підсумкової атестації (далі-Порядок), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979 та наказів Міністерства освіти і науки України: № 59 від 25.01. 2019 р. «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», № 116 від 01.02. 2019 р. «Про внесення зміни до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року № 59».
Строки проведення атестації в закладі освіти затверджує керівник закладу освіти в межах навчального року.
Третій предмет для проведення державної підсумкової атестації у 9-х класах обирається зі списку, зазначеному у додатку 2 до наказу МОН
від 25.01. 2019 р. № 59 у редакції наказу від 01.02. 2019 р. № 116, за рішенням педагогічної ради закладу освіти, ухваленим з урахуванням побажань учнів, та затвердженим наказом керівника закладу освіти. Процедуру вибору третього предмета, керуючись чинним в Україні законодавством, а саме статтею 23 та підпунктом 1 частини першої статті 1 Закону України «Про освіту», встановлює заклад освіти.
Державна підсумкова атестація з іноземних мов проводиться згідно з листом Міністерства освіти і науки України від 23.01.2019 року № 1/9-41.
Завдання для проведення ДПА в закладі освіти укладають учителі закладу освіти відповідно до орієнтованих вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році (лист МОН від 27.03.2019 № 1/9-196) і затверджує керівник закладу освіти.
Державна підсумкова атестація учнів 11-х класів проводиться у закладах освіти у випадках, визначених пунктами 6, 8, 10, 12, 13-16, 18 розділу ІІ Порядку проведення державної підсумкової атестації. У разі проведення атестації учнів 11 класів за місцем навчання атестаційні завдання укладаються учителями закладу освіти відповідно до орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань, затверджених наказами МОН № 192 від 20.02.2015 і № 94 від 08.02.2016.
Звертаємо увагу на те, що у разі відсутності учня (вихованця) в день проведення державної підсумкової атестації у Класному журналі у відповідній колонці фіксують відсутність учня/учениці.



Державна підсумкова атестація

Державна підсумкова атестація

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ

№ 1369 від 07 січня 2018 року
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
02 січня 2019 р. за № 8/32979

Про затвердження
Порядку проведення державної
підсумкової атестації


Відповідно до абзацу третього частини восьмої статті 12 Закону України "Про освіту", Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення державної підсумкової атестації (далі - Порядок), що додається.
2. Директорату дошкільної та шкільної освіти (Осмоловський А. О.) забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Управлінню адміністративно-господарського та організаційного забезпечення (Єрко І. А.) зробити відмітку у справах архіву.
4. Визнати такими, що втратили чинність:
• наказ Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547 "Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602;
• наказ Міністерства освіти і науки України від 22 серпня 2017 року № 1224 "Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію студентів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста з одночасним завершенням здобуття повної загальної середньої освіти", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 вересня 2017 року за № 1138/31006.

5. Встановити, що студенти, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста з одночасним завершенням здобуття повної загальної середньої освіти та які отримали в 2018 році 1 - 3 бали за результатами державної підсумкової атестації, можуть повторно пройти державну підсумкову атестацію в наступному році.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування, крім абзацу другого пункту 2 розділу II Порядку, який набирає чинності з 01 січня 2021 року.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Хобзея П. К.

Міністр
Л. М. Гриневич



Конкурс читців-декламаторів

12 березня 2019 р. у Чернівецькому багатопрофільному ліцеї №4 пройшов міський Конкурс читців-декламаторів під гаслом «Рідна мово солов’їна», який було організовано управлінням освіти, міського методичного центру закладів освіти управлінням освіти Чернівецької міської ради.


Домашні завдання 06.02-08.02

Теми для самостійного опрацювання та домашні завдання на середу - п’ятницю 6.02 – 8.02.


Про призупинення освітнього процесу

Н А К А З
05.02.2019 р. № 44
Про призупинення освітнього процесу
у Чернівецькій ЗОШ №2


       На виконання розпорядження Чернівецького міського голови від 28.01.2019р. №23-р «Про тимчасове припинення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти міста Чернівців та здійснення заходів запобігання поширенню гострих респіраторних вірусних інфекцій, в тому числі грипу», наказу управління освіти Чернівецької міської ради від 28.01.2019 №46 «Про тимчасове припинення освітнього процесу в закладах загальної середньої та позашкільної освіти міста Чернівців та здійснення заходів запобігання поширенню гострих респіраторних вірусних інфекцій, в тому числі грипу», з метою попередження поширення захворюваності на гострі респіраторні вірусні інфекції, в тому числі грип, прийняття відповідних запобіжних заходів



Домашні завдання 04.02-05.02

Опрацювання матеріалу та домашні завдання на
понеділок-вівторок 4.02-5.02


Про зарахування дітей до 1-х класів

Про зарахування дітей до 1-х класів


У к р а ї н а
Управління освіти Чернівецької міської ради
Чернівецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 2 ім. Ю. Федьковича
Чернівецької міської ради
58002, м. Чернівці, вул. Головна, 87 тел.52-35-45; 52-36-49
E-mail cvznz-2@meta.ua Код ЄДРПОУ № 21431000



Н А К А З

29.01.2019р.

Про зарахування дітей до 1-х класів
Чернівецької ЗОШ №2
на 2019/2020 навчальний рік