НАКАЗ » ЗОШ №2 ім.Ю.Федьковича м. Чернівці


НАКАЗ

Про особливості організацію освітнього процесу
в Чернівецькій ЗОШ №2 у 2020/2021н.р.
[/left]


На виконання Закону України від 17.03.2020 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби СОVID-19», Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020р. №50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)», листів Міністерства освіти і науки України: від 29.07.2020 № 1/9-406 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах адаптивного карантину», від 04.08.2020 № 1/9-419 «Щодо необхідності створення безпечних умов для організованого початку 2020/2021 навчального року», від 05.08.2020 № 1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», наказу Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації від 08.05.2020 N0 167 «Про підготовку закладів освіти області до нового 2020/2021 навчального року та роботи в осінньо-зимовий період», наказу управління освіти Чернівецької міської ради від 26.08.2020 р. № 278 «Про затвердження в новій редакції Регламенту підготовки та організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти міста Чернівців в умовах адаптивного карантину в 2020/2021 навчальному році» та з метою належної організації освітнього процесу в закладі,

НАКАЗУЮ:[left]


1. Визнати таким, що втратив чинність наказ по школі від 19.08.2020 р. № 128 «Про організацію освітнього процесу в Чернівецькій ЗОШ №2 в умовах адаптивного карантину у 2020/2021н.р.».
2. Розпочати навчальний рік 01 вересня 2020 року святом «День знань».
3. Провести педагогічну раду з розглядом питань щодо організації освітнього процесу у 2020/2021 н.р. 27.08.2020р.
4. Провести батьківську загальношкільну конференцію 31.08.2020р. о 17.00 в режимі онлайн.
5. Заборонити вхід до приміщень закладу сторонніх осіб, зокрема батьків школярів чи осіб, котрі їх супроводжують, за винятком екстрених ситуацій (за згодою чергового адміністратора).
6. Заборонити учасникам освітнього процесу, крім учнів 1-4 класів, вхід та пересування приміщеннями закладу освіти без використання захисної маски.
7. Винести на рішення педради 27.08.2020 р. такі питання:
7.1. ухвалити таку структуру навчального року:
I семестр - з 01.09.2020 р. по 24.12.2020 р. (16 робочих тижнів)
II семестр - з 11.01.2021 р. по 28.05.2021 р. (19 робочих тижнів)
Канікули:
- осінні - з 24.10.2020 р. по 01.11.2020 р.
- зимові - з 25.12.2021 р. по 10.01.2021 р.
- весняні - з 20.03.2021 р. по 28.03.2021 р.;
7.2. навчальну практику та навчальні екскурсії у 2020/2021 н.р. здійснити впродовж навчального року дистанційно;
7.3. здійснювати освітній процес у 2020/2021 н.р. відповідно до встановленої епідемічної ситуації та динаміки її розвитку за такими моделями:
«червона» зона – дистанційно;
«помаранчева» / «жовта» зони - за очно-дистанційною моделлю в одну зміну за погодженням із батьками учнів з метою дотримання санітарно-епідемічних заходів на період адаптивного карантину;
«зелена» зона – за очною формою навчання.
7.4. залишити розклад дзвінків у 2020/2021н.р. без змін;
7.5. дотримуватися тривалості уроків:
- у 1-2-класи – 35 хв.;
- у 3-4-класи – 40 хв.;
- у 5-11-класи – 45 хв;
7.6. організувати роботу 2-х груп подовженого дня:
- з числа учнів 1-х класів;
- з числа учнів 2-3-х класів.
7.7. залишити право за педагогічною радою вносити корективи посеред навчального року термінів канікул, початку і завершення семестрів, моделі навчання у випадку зміни епідемічної ситуації.
8. Призначити медичну сестру Настащук Л.Є. відповідальною за встановлення системи екстреної комунікації з закладами охорони здоров’я у випадку виявлення осіб із симптомами короновірусної хвороби та забезпечення їх ізоляції.
9. Медичній сестрі Настащук Л.Є.:
9.1. здійснювати щоденний контроль за виконанням заходів запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (СОVID - 19);
9.2. не допускати до роботи персонал, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
9.3. спільно з заступником із господарської роботи та обслуговуючим персоналом та іншими працівниками закладу забезпечити виконання заходів із дотримання правил епідемічної безпеки в закладі освіти;
9.4. організувати та взяти під особистий контроль проведення превентивних заходів для персоналу та здобувачів освіти щодо запобігання зараженню та поширенню коронавірусу, реагування на симптоми СОVID-19, правильного використання та утилізації масок/респіраторів, рукавичок;
9.5. провести до початку освітнього процесу навчання та тренування для всіх працівників закладу освіти з метою освоєння та оволодіння усіма необхідними навичками щодо запобігання та розповсюдження коронавірусної інфекції та визначення конкретних обов’язків та вимог до роботи кожного працівника закладу;
9.6. до 03.09.2020р. подати графік проведення інструктажів про дотримання особистої гігієни під час навчання та виконання посадових обов’язків, особливу увагу приділяючи працівникам та дітям групи ризику;
9.7. проводити щоденний температурний скринінг працівникам закладу перед початком роботи з метою здійснення щоденного контролю за станом здоров’я усіх працівників (педагогічних, технічних) та неухильного дотримання правил епідемічної безпеки в закладі освіти;
9.8. розробити та подати на затвердження директору закладу графіки проведення інструктажів про дотримання особистої гігієни під час навчання та виконання посадових обов’язків, особливу увагу приділяючи працівникам та дітям групи ризику, до 04.09.2020р.
10. Затвердити Алгоритм дій персоналу Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 ім. Ю. Федьковича Чернівецької міської ради на випадок надзвичайних ситуацій, пов’язаних з реєстрацією випадків захворювання на корона вірусну хворобу (СОVID - 19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти (далі – Алгоритм дій). (Додаток 1)
11. Затвердити графік встановлення бактерицидних ламп/рециркуляторів та здійснення кварцування шкільних приміщень Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 ім. Юрія Федьковича Чернівецької міської ради. (Додаток 2)
12. Затвердити графік харчування здобувачів освіти Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 ім. Юрія Федьковича Чернівецької міської ради в умовах адаптивного карантину (Додаток 3).
13. Педагогічному колективу закладу:
13.1. взяти участь у педраді 27.08.2020р. та загальношкільній конференції 31.08.2020р. о 17.00 на платформі Google meet за посиланням https://meet.google.com/jgj-icrg-nuo .
13.2. на час адаптивного карантину:
13.2.1. проводити позакласні та виховні заходи виключно в онлайн-режимі та на свіжому повітрі;
13.2.2. обирати під час проведення уроків види діяльності, які мінімізують безпосередній фізичний контакт між учнями, зокрема зменшуючи кількість комунікаційних вправ, інтеракцій, проведення ранкового кола;
13.2.3. розподілити роботу на уроці так, щоб виділити час на проведення консультацій, пояснення нового матеріалу учням, котрі навчаються дистанційно;
13.2.4. здійснюють провітрювання приміщень не менше 10 хвилин після кожного заняття, очищення і дезінфекцію поверхонь всередині класної кімнати/кабінету: столів, місць, підвіконь шаф тощо;
13.2.5. використовувати захисні щитки при «помаранчевому» рівні епідемічної небезпеки в процесі викладання навчальної дисципліни, дотримуючись правил їх використання та дезінфекції відповідно до інструкції виробника
13.3. протягом 2020/2021 н.р.:
13.3.1. застосовувати елементи технології змішаного та модульного навчання;
13.3.2. здійснювати спілкування з батьками учнів дистанційно, використовуючи доступні технічні засоби або на подвір’ї закладу, дотримуючись вимог дистанціювання та виконуючи протиепідемічні правила на час ;
14. Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Стойці Т.В.:
14.1. при складанні розкладу уроків на 2020/2021 н.р. враховувати всі можливості закладу, зокрема приміщення, в яких можна проводити навчальні заняття;
14.2. за потреби використовувати для проведення навчальних занять актову залу, рекреаційні зони, шкільне подвір’я, майданчики, коридори тощо;
14.3. рекомендувати вчителям проведення занять на відкритому повітрі за сприятливих погодних умов;
14.4. за потреби встановити гнучкий графік початку навчальних занять для різних вікових категорій учнів;
14.5. рекомендувати вчителям використання вільних приміщень, актової зали для забезпечення дистанціювання учнів та дотримання санітарних та протиепідемічних правил;
14.6. взяти під особистий контроль організацію освітнього процесу з учнями за різними моделями навчання;
14.7. скласти різні варіанти розкладів уроків з урахуванням різних моделей навчання та подати на затвердження до 01.09.2020р.
15. Заступнику директора школи з виховної роботи Застанкевич І.В.:
15.1. тримати на щоденному контролі організацію харчування здобувачів загальної середньої освіти відповідно до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID- 19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України та Розділу V Регламенту;
15.2. спільно з заступником з господарської роботи, медичною сестрою та працівниками їдальні забезпечити відстань між столами не менш як 1,5 м та перебування за одним столом не більше 4-х осіб;
15.3. спільно з медичною сестрою школи контролювати організацію питного режиму учасників освітнього процесу, зокрема із використанням індивідуального або одноразового посуду;
15.4. спільно з медичною сестрою контролювати дотримання працівниками харчоблоку санітарно-гігієнічних вимог та використання захисних масок, одноразових рукавичок, а також захисних окулярів або щитків для працівників, які видають страви або здійснюють розрахунок;
15.5. організувати чергових на перервах, котрі будуть здійснювати пропуск учнів і працівників в приміщення їдальні, не більше встановленої кількості 64 особи;
15.6. організувати розміщення плакатів, банерів про респіраторну гігієну до 04.09.2020р.;
15.7. здійснювати щоденний моніторинг стану здоров’я учнів через класних керівників;
15.8. до 31.08.2020р розробити та подати на затвердження графік допуску до закладу та руху здобувачів освіти по школі таким чином, щоб запобігати утворенню скупчення учасників освітнього процесу;
15.9. у разі підозри/виявлення випадку захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) терміново повідомляти директора закладу та дотримуватися затвердженого Алгоритму дій в п. 7 цього наказу.
16. Заступнику директора школи з господарської роботи Сопільнику О.Г.:
16.1. організувати та провести підготовку усіх навчальних приміщень та прилеглої території закладу освіти до навчального року з урахуванням протиепідемічних та профілактичних заходів, зокрема: дезінфекцію поверхонь, перевірку вікон щодо забезпечення наскрізного та кутового провітрювання; відкриття та дезінфікування жалюзійних решіток на отворах вентиляційної системи, фільтрів кондиціонерів та ін. до 01.09.2020р.;
16.2. тримати на постійному контролі кількість та розхід наявних миючих, дезінфікуючих засобів, засобів індивідуального захисту й гігієни. для дотримання належного санітарно-епідемічного стану закладу та при потребі подати письмове клопотання керівнику закладу на придбання нових;
16.3. створити оптимальні умови для соціального дистанціювання та уникнення скупчень учнів у приміщенні закладу та за його межами до 01.09.2020р.;
16.4. спільно з класними керівниками/класоводами, медичною службою закладу та обслуговуючим персоналом створити умови для мінімізації ризику інфікування до початку 2020/2021 навчального року:
16.4.1. обладнати місця для обробки рук та наявність в них засобів дезінфекції;
16.4.2. розмістити контейнери/смітники для використаних засобів індивідуального захисту;
16.5. спільно з медичною сестрою закладу виокремити та обладнати спеціальне приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури;
16.6. організувати й взяти під особистий контроль проведення провітрювання санітарних кімнат та інших приміщень загального користування, а також дезінфекцію поверхонь зокрема перил, підвіконь, дверних ручок та ін. під час уроків обслуговуючим персоналом закладу.
17. Заступникам директора школи Стойці Т.В., Застанкевич І.В., Сопільнику О.Г. здійснювати щоденний моніторинг стану здоров’я підпорядкованих їм працівників та у випадку підозри/виявлення випадку захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) терміново повідомляти директора закладу та дотримуватися затвердженого Алгоритму дій в п. 7 цього наказу.
18. Класним керівникам та класоводам до 01.09.2020р.:
18.1. повідомити батьків учнів класів про проведення загальношкільної онлайн конференції на платформі https://meet.google.com/jgj-icrg-nuo та забезпечити їх представництво не менше 3х осіб з кожного класу;
18.2. повідомити батьків про заборону входу до приміщень закладу без дозволу адміністрації;
18.3. відповідно до епідемічної ситуації в країні та, зокрема, в м. Чернівці зобов’язати батьків:
18.3.1. заповнити й подати у заклад освіти інформаційну згоду за формою (додаток 4).
18.3.2. здійснювати вранці перед виходом з дому температурний скринінг дітей; у разі виявлення симптомів респіраторних захворювань у дитини чи в когось із членів сім’ї залишити дитину вдома та попередити класного керівника;
18.3.3. одягати респіратор або захисну маску (у тому числі саморобну) та дотримуватись соціального дистанціювання під час перебування на території закладу освіти;
18.3.4. забезпечити респіратором або захисними масками (не менше 2-х) дітей для перебування в закладі освіти;
18.3.5. з’явитися в заклад освіти в разі інформування про тимчасову ізоляцію дитини;
18.3.6. бути постійно на зв’язку;
18.3.7. повідомити заздалегідь працівників закладу про наявність у дітей алергічних реакцій на спиртовмісні дезінфікуючі засоби.
18.4. здійснювати провітрювання класних приміщень після кожного уроку;
18.5. вживати постійних заходів щодо дистанціювання учнів;
18.6. проводити не рідше 1 разу на тиждень роз’яснювальну роботу серед учнів щодо правил поведінки в закладі, дотримання порядку руху приміщеннями в умовах адаптивного карантину за розмітками, правил особистої гігієни, захисту;
18.7. організувати щоденне вологе прибирання класів із протиранням поверхонь парт, підвіконників;
18.8. до 01.09.2020р. провести батьківські збори класів.
19. Закріпити класи за такими кабінетами:
1-А – каб. №10;
1-Б – каб. №33
2-А – каб. № 6
2-Б – каб. № 32
3-А – каб. № 11
3-Б - каб. № 5
3-В - каб. № 1
4-А - каб. № 35
4-Б - каб. № 8
4-В - каб. № 2
5-А- каб. № 20
5-Б - каб. № 30
6-А - каб. № 24
6-Б - каб. № 15
7-А - каб. № 17
7-Б - каб. № 31
8-А - каб. № 26
8-Б - каб. № 29
9-А - каб. № 14
9-Б - каб. № 9
10 - каб. № 34
11 - каб. № 19
20. Наказ розмістити на сайті Чернівецького ЗОШ № 2 до 28.08.2020р.
21. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Директор школи
О.М. Покальська











































Додаток 1
«Затверджено»
від «_____»______________2020р.
наказ №___________
______________ О. М. Покальська



Алгоритм дій

персоналу Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 ім. Ю. Федьковича Чернівецької міської ради на випадок надзвичайних ситуацій, пов’язаних з реєстрацією випадків захворювання на корона вірусну хворобу (СОVID - 19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти.
[/center]

У випадку виникнення підозри випадку захворювання учасника освітнього процесу на коронавірусну хворобу (COVID-19):
1. Вчитель/працівник телефоном інформує адміністрацію школи та медпрацівника.
2. Медпрацівник одягає захисний костюм (халат, маску, щит, рукавички), відводить учня/працівника до ізолятора та збирає попередній анамнез, здійснює повторний скринінг температури, проводить опитування про можливі контакти з іншими учасниками освітнього процесу
3. Медпрацівник/вчитель повідомляє заступника з господарської частини про те, що приміщення, в якому знаходився хворий, необхідно дезінфікувати та кварцувати.
4. У разі потреби медпрацівник викликає швидку медичну допомогу.
5. Дітей класу ізолюють, припиняється рух учнів по школі.
6. Класний керівник повідомляє батьків класу про випадок захворювання та підозру інфікування на COVID-19.
7. Технічний працівник дезінфікує приміщення, де знаходився хворий.
8. Медсестра організовує кварцування приміщення/приміщень, де знаходився хворий.
9. Адміністрація закладу інформує батьків/родичів хворого та надсилає повідомлення в управління освіти Чернівецької міської ради про виявлення дитини/працівника з ознаками хвороби, обмежує вхід до приміщення, де перебуває хворий із симптомами.
10. Вчитель проводить інструктаж з дітьми, які контактували з дитиною з ознаками хвороби.
11. Учням класу/контактним особам, де виявили дитину із симптомами, адміністрація рекомендує перейти на самоізоляцію до отримання результатів лабораторних досліджень.
12. Якщо тест не підтверджує COVID-19, освітній процес продовжується у встановленому педагогічною радою порядку.
У випадку підтвердження захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19):
1. Якщо тест підтверджує COVID-19, учні/контактні працівники переходять на дистанційне навчання на два тижні.
2. Проводиться щоденна обробка приміщень, де перебував хворий на коронавірусну інфекцію (COVID -19).
3. Випадок реєструється медичною сестрою в журналі інфекційних захворювань.
4. Допуск до закладу дитини/персоналу, котрі перехворіли, здійснюється тільки за наявності відповідної довідки від лікаря, з яким заключили договір.


[right]Додаток 2
«Затверджено»[/right]
[right]від «_____»______________2020р.
наказ №___________
______________ О. М. Покальська[/right]



[center]Графік встановлення бактерицидних ламп/рециркуляторів
та здійснення кварцування шкільних приміщень
Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 ім. Ю.Федьковича Чернівецької міської ради




Понеділок
8.00-8.25
15.35-16.00

Вівторок
8.00-8.25
15.35-16.00

Середа
8.00-8.25
15.35-16.00

Четвер
8.00-8.25
15.35-16.00

Пятниця
8.00-8.25
15.35-16.00




























Додаток 3
«Затверджено»
від «_____»______________2020р.
наказ №___________
______________ О. М. Покальська
[right][/right]

Графік харчування здобувачів освіти
Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2
ім. Ю.Федьковича Чернівецької міської ради
в умовах адаптивного карантину



1перерва: 1-А, 1-Б, 2-А
2 перерва: 2-Б,3-А,3-Б,3-В
3 перерва: 4-А,4-Б,4-В
4 перерва: учні пільгових категорій

З розрахунку на 64 учня з числа тих, хто навчатиметься офлайн (очно) у закладі



































Додаток 4
«Затверджено»
від «_____»______________2020р.
наказ №___________
______________ О. М. Покальська




Директору Чернівецької ЗОШ №2

гр-_____________________________.(ПІБ)




Інформаційна згода

Я,________________________________________________________________________(ПІБ), мати(батько), учня _____________________класу ___________________________________________________________________________(ПІБ)
свідомо розумію, що заклад загальної середньої освіти не несе відповідальність за розповсюдження інфекції СОУГО-19, яка може бути занесена до закладу загальної середньої освіти особою з безсимптомним (субклінічним) характером перебігу захворювання (не визначається температурним скринінгом та візуальним оглядом).
Несу персональну відповідальність за правдивість наданої інформації про стан здоров’я дитини.




(дата) (ПІБ, підпис)




Переглядів: 249 автор: admin Коментарі (0)